Erhvervskundebetjening

CPR's erhvervssupport til virksomheder og myndigheder.

Aktuel driftsinfomation

Besøg cprdkprod.statuspage.io Her kan du også opsætte abonnement, således du modtager notifikationer om utilgængelighed og servicevinduer. Læs mere om driftsstatus

Dokumentation

Besøg vores dokumentationssite for at finde aktuel dokumentation, kodeeksempler mv.
Udviklere - Se også Knowledge base for tips og tricks.

Er du ny eller eksisterende kunde?

Private virksomheder og offentlige myndigheder kan modtage oplysninger fra CPR. Læs mere om ansøgning.

Er du borger?

CPR's kundebetjening betjener kun private virksomheder og offentlige myndigheder. CPR-kontorets kontaktinformation

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Du kan oprette en anmodning til os på CPR Servicedesk portalen
Det gælder også spørgsmål vedrørende fakturering. Vi foreslår, at du opretter et login (account) ved samme lejlighed - det gør det nemmere for dig at følge med i dine sager.

Adgangskode (password)

Brugere til CPRWeb, CPR Services, CPR Direkte eller FTP-brugere kan via CPRWeb selv anmode systemet om en ny adgangskode - dog skal din e-mail være registreret på bruger-id/FTP-bruger - ellers er det stadig din DAP-administrator der skal håndtere alt vedrørende bruger-id og adgangskoder. Hvis der ikke findes en DAP-administrator på dit kundeforhold, bedes du oprette en anmodning i CPR Servicedesk portalen.

Læs mere om skift af adgangskode (password) her: for DAP-administratorer / for brugere

Ønsker du at tale med CPR?

Du er fra en offentlig myndighed eller en privat virksomhed. Vi er klar på telefon 72 26 97 45 mandag til fredag 8:30 - 11:30.

Utilgængelighed

Oplever du utilgængelighed efter kl. 17 eller i weekenden, kan du kontakte CPR's driftsleverandør, DXC Technology, på 38 48 77 62. DXC Technology kan ikke være behjælpelig med eksempelvis reset af passwords, whitelistning mv.